Tuesday, March 27, 2012

.::: Bengang Merobek Minda :::.

Entry kali ni megat POST sebab dah tak tahan dengan sorang POMPUAN ni.. Perghhhhh!!! 1st kenal, MAK AIIIII~~~ Alim nak mampus!! Last2 AHLI SETAN jugak rupanya.. Nak JUDGE aku!!! Nak JUDGE family AKU?????? Huh!! HANG sapa?? Sedaq arr, dok pon meqempat~~ Kalau nak JUDGE aku dgn Family aku.. HANG JUDGE dulu FAMILY hang 2?? Betoi ke x? BAGUUUUUSSSS sgt ker????? Setakat qeja 7Eleven tuh?? Aku rasa berdosa besaq bagi FAMILY aku makan duit ARAK!! Alhamdullilah, aku sedaq sebab MANAGER KFC bgtaw aku.. Aku dah resign dari makan kedaqah duit pusingan modal ARAK... Dosa sgt rasa...

----------------------------------------------------------------------------
Abah megat hilang hari tu, bukan sebab apa.. Mungkin ALLAH nak uji Family Megat supaya lebih ingat DIA~~ Alhamdulillah, kami semua dah lepas ujian tu.. Tapi, Megat x boleh ACCEPT langsung mulut wanita menabur fitnah ni... Serius!! Macam dia tahu semua tentang FAMILY megat.. Tiba2 ja kata "Abah megat hilang ampa tau sebab apa? Sebab mulut Megat n Family dia yang teruk tuh " kata POMPUAN ni kt Staff 7E... Hang taw ka Family aku mcmna? Ang kenai ka??? Mulut aku bukan jahat!! Aku taw, kadang2 aku da jugak bg sakit hati org, tapi dah ampa mula dulu.. Kau balas arr.. Jangan nak main2 FAMILY!! Mulut aku dengan FAMILY aku berbeza sangat!!! Hang pompuan, jgn sampai ang anggap benda ni kecik ja... Aku taw, Mak hang pon dah meninggal!! Kalau Orang ckp BURUK2 kat MAK hang?? Hang qasa apa?? Syok ka?? Nk dok diam ja ka??? Perbezaan antara org MATI denga HILANG!! Hang taw x??? Mai sini Aku nak habaq!!
Mati :- Ada Jasad, Dikafankan, dan Dikebumikan, Ada batu Nihsan..
Hilang :- Jasad x ada, x taw dia mkn or x, dok kt mana? Sihat ke x?
BERBEZA x??? Ang jangan sesuka hati nk persendakan n aibkan orang..

-------------------------------------------------------------------
Dah cukup bersabaq dengan hang.. Mulut hang dok aibkan orang, mulut hang sendirilah akan mengaibkan diri hang n FAMILY hang sendiri...

>> Serius!! Aku x akan ampun ang sampai kiamat... Selagi hang x mai minta maaf dan sebutkan perkara apa yang hang aibkan aku dan siapa yang hang sekongkol <<

Thanks ALOT!!!!

No comments:

Post a Comment