Sunday, June 5, 2011

MidSem Break 2011!!!!!!!!!


Salam sayang buat diriKu dan Teman2 kalian.... So, Cuti kali nie, x best langsung... Sebab, Nset aku ilang!!!!!!! Sape ntah yag curi... Memang X halal dunia n akhirat.. Nset tu, selalu menemani aku tika kesunyian, happy, nak take pic utk memori... So, sekarang......... memori semua dah ilang... Yang aku sedih... X dapat nak contact member2 yang aku save dlm memori phone tu.. sedih!!!!!!!!

Midsem Break!!

Hari Pertama aku, just usha Youtube... Tengok video artis Kpop... I LoVE kPOp.... hahahaha...
Hari kedua, Sama je..... Hari ketiga, Sama jugak.. N hari seterusnya.. Membuka assignment Pengajian Am K2.. Ouch!!! Banyak Gilur kot.... Aku g 2syen kt kolah.. Thanks ar buat Cikgu Asiah N Cikgu Aida coz sudi uat 2syen BM1 and Geo Fizik.... Best kot.... (n_____n)..

Dalam cuti nie jugak!! Kak Aku bertunang... Tahniah kpd Nor Shuhana Binti Mohd Noor kerana dah nak kahwin... (p/s : wat wedding ceremony yang grand ek!!!) huhuhuhhu..
Aku baru nak uat assignment kot.. Pada Hari nie!!!!! 06.06.2011 Cantik tarikh nie.. Pandai aku pilih.. (wakakakak)

No comments:

Post a Comment